Telefonische permanentie tijdens het verlof

Wekenlang keek je uit naar dat welverdiende verlof, en eindelijk is het in zicht! Met plezier laat je het werk even achterwege en ga je genieten van een welverdiende vakantie. Maar als je op vakantie gaat, wil dat niet zeggen dat je diensten ook zolang stil moeten liggen. Doe een beroep op een contactcenter dat met plezier de permanentie tijdens afwezigheid van je overneemt. Zo krijgen klanten en leveranciers steeds antwoord op hun vragen en hoef je zelf niet in te springen. Blijf dus gerust lekker aan het zwembad liggen.

Permanentie bij afwezigheid is belangrijk

Als jouw bedrijf niet telefonisch bereikbaar is tijdens de kantooruren, kunnen klanten of leveranciers het gevoel krijgen dat ze niet belangrijk zijn. Maar niets is minder waar. Zonder klanten en leveranciers zou je bedrijf niet draaien. Hou daarom altijd in het achterhoofd dat je bedrijf eender welk moment bereikbaar moet zijn. Zéker tijdens de kantooruren. Als je dus tijdelijk afwezig bent, is het belangrijk om dat op te vangen en bijvoorbeeld de hulp van een contactcenter in te schakelen. Zo zijn vroege of late leveringen altijd mogelijk of worden vragen van leveranciers snel beantwoord. Er is zelfs iemand die het detectiesysteem bij inbraak of brand kan bewaken. Bovendien verhoogt permanentie de klantentevredenheid aanzienlijk.

Een contactcenter neemt de permanentie van je over

Je kan er zeker voor kiezen om de permanentie tijdens het verlof op te vangen met een helpdesk of klantendienst. Maar ook zij kunnen niet op alles een antwoord bieden of zijn misschien zelf afwezig. Kies daarom voor een contactcenter. Zo hoef je je niet langer zorgen te maken over de ondersteunende diensten zoals pieken, moeilijke vragen en personeelsbeheer. Waarom een contactcenter nog een uitstekende keuze is om permanentie tijdens het verlof op te vangen?

  • Klanten komen niet in de kou te staan;
  • Vragen worden gefilterd op dringendheid;
  • Problemen worden zoveel mogelijk opgelost;
  • Jij kan optimaal genieten van jouw vakantie en family-time;
  • Je agenda wordt gevuld voor na het verlof;
  • Je wordt enkel gecontacteerd als het écht nodig is.

Een contactcenter bezorgt je de nodige ademruimte

Door de uitstekende permanentiemogelijkheden van een contactcenter, vertrek je zorgeloos op reis. Daarvoor kan je ook op Axon rekenen. Hoe wij het aanpakken? Wij bereiden alle mogelijke vragen en problemen zorgvuldig voor zodat we steeds een script voor de hand hebben als wij een moeilijkheid opvangen. Zo bieden wij steeds een vertrouwde stem voor jouw klanten, leveranciers of patiënten en zijn wij altijd bereikbaar in jouw plaats. Wij noteren de boodschap, boeken afspraken in, maken reservaties of verbinden door waar nodig. Zo brengen we je over alles op de hoogte als je terug bent. Een contactcenter geeft je dus de nodige ademruimte, zodat je zorgeloos en met volle teugen van je welverdiende vakantie kan genieten.

Ga je binnenkort zelf op vakantie of heb je nood aan een permanentieservice omdat het te druk is? Axon geeft je met plezier meer uitleg over de werking van de permanentiedienst. Neem snel contact met ons op en we bekijken samen alle mogelijkheden.