Zonder zorgen aan het werk: schakel een contactcenter in

Ben je werkzaam in een sector waar de telefoon niet stilstaat of heb je moeite om gefocust te werken? Dan zijn deze situaties waarschijnlijk héél herkenbaar …

  • Je wil graag eens ongestoord kunnen werken aan enkele belangrijke taken, maar ongeduldige klanten aan de telefoon kan je niet laten wachten.
  • Verschillende sollicitanten nemen telefonisch contact met je op, waardoor je telkens afgeleid bent.
  • Je moet je naar een onvoorziene afspraak begeven of je bent onverwacht afwezig, waardoor je onbereikbaar bent tijdens de werkuren.

Een contactcenter kan voor jou dan zeker en vast dé oplossing zijn. De medewerkers van zo’n center houden ervan om jou volledig telefonisch te ontzorgen. Benieuwd waarom dat voor jou een grote hulp kan zijn? In deze blog ontdek je er meer over.

 

Je werkt efficiënter

We werken tegenwoordig vaker van thuis. Het is daarom extra belangrijk dat je jouw digitale agenda deelt met je collega’s. Want wanneer je liever gefocust werkt, wil je absoluut niet dat iemand je lastig valt. Maar het is helaas altijd mogelijk dat er een onverwacht telefoontje binnenkomt dat je echt wel moet aannemen. Door de telefoons automatisch te laten doorschakelen naar de medewerkers van een contactcenter, geef je snel een antwoord aan de beller. Ze bundelen alle nodige informatie voor jou, zodat je jouw klant goed geïnformeerd kan terugbellen op een moment naar keuze. Zo werk je efficiënter én heeft de beller het gevoel altijd verder geholpen te worden.

De telefonische service gaat ver

Klanten rekenen op jouw bereikbaarheid en verwachten snelle, concrete oplossingen op hun problemen. Maar tijd is kostbaar ... Dankzij een contactcenter kan jij je focussen op wat je het liefst doet binnen je onderneming. De medewerkers vormen een receptiedienst en staan in voor het aannemen van telefoons, ze zijn een permanente helpdesk die 24/7 ingeschakeld kan worden en ze ondersteunen jouw bedrijf met sales en marketing via de telefoon. Yes, een contactcenter biedt jouw bedrijf en klanten een kwalitatieve telefonische service, waardoor de klantentevredenheid en jouw bedrijfsimago ongetwijfeld een boost krijgen.

Er is altijd iemand beschikbaar bij afwezigheid

Een laatste, heel belangrijk voordeel van een samenwerking met een contactcenter, is dat je je nooit meer zorgen hoeft te maken over een continu rinkelende telefoon bij afwezigheid. De medewerkers van een contactcenter noteren de boodschap, boeken afspraken in, maken reservaties en verbinden enkel door als het écht niet anders kan. Bovendien doen de contactmedewerkers hun uiterste best om jouw onderneming vanbinnen en vanbuiten te leren kennen, zodat ze echt deel uitmaken van jouw team. Klanten zullen het verschil dus nauwelijks merken. En wanneer je terug bent van ziekte of verlof, kan je rustig iedereen opbellen van wie het contactcenter de contactgegevens netjes genoteerd heeft.

Axon ontzorgt je telefonisch

Wil je je geen zorgen meer maken over je telefonie? Misschien ben je op zoek naar iemand die één dag in de week de telefoons kan beantwoorden? Wij werken 24/7 en passen ons werkschema volledig aan volgens de wensen en noden van jouw onderneming. Zodra jij ons inschakelt gaan we graag aan de slag en kan je doen wat echt telt: ontspannen, gefocust verder werken en je klantentevredenheid verhogen.

Meer informatie over onze diensten

Indien je graag meer informatie wenst over de diensten van Axon, kan je ons altijd bereiken via info@axon.be of telefonisch op 051 42 30 80.