Telefonische service voor uiteenlopende sectoren

Verlies je dagelijks veel tijd aan telefoontjes? Stellen klanten vaak dezelfde vragen of ben je op zoek naar iemand die voor jou alle afspraken kan managen in de agenda? Met de telefonische service van Axon raak je volledig ontzorgd. Zo kan je je kunt focussen op wat echt telt: jouw klanten verder helpen en de beste service bieden. Wij zijn actief binnen uiteenlopende sectoren. Hieronder ontdek je een greep uit onze expertises.

Huisartsen

Stellen patiënten vaak dezelfde vragen rond wachttijd of afspraken?
Wij zorgen voor 100% tevreden patiënten en bereikbaarheid.

Horeca

Reservaties regelen, klanten bedienen, bestellingen opvolgen, upselling naar leveranciers en klanten. Wij gunnen je rust op vrije dagen.

Bouw en industrie

Tijd voor een vlotte communicatie in de bouw of industrie! Axon ondersteunt met agendabeheer, receptiedienst, klantendienst en klachtenbehandeling.

Juridische dienstverlening

Uitmuntende communicatie voor juridische professionals. Agenda- en afsprakenbeheer, beheer van e-mail en telefoniestroom binnen een vertrouwelijke omgeving.

Vastgoed

Efficiënte communicatieoplossingen voor vastgoedprofessionals. Capteren van communicatiestromen, agendabeheer, probleemoplossing en klachtenbehandeling.

Telecom

Betrouwbare telefonieoplossingen, efficiënte orderverwerking en klachtafhandeling voor de telecomsector.

Webshops

Axon is een contactcenter die vragen over bestellingen op webshops en andere problemen foutloos voor je oplost. De service van je webshop zal zo nog verbeteren.

Verhoog je efficiëntie

Een brochure, snel een telefoontje of liever een uitgebreide, persoonlijke babbel? Contacteer ons en ontdek hoe wij jou wegwijs maken in de customer experience wereld! 

Contacteer ons